Kuferek Pełen Kosmetyków czyli wygrana z Rimmel

Heej Dziewczyny !

Dzisiaj pokaże wam ostatnią moja zdobycz, wygraną w konkursie Kolorowa Rewolucja Rimmela. Wystarczyło jedynie zrobić zdjęcie literą R na ręku i otagować je na Instagramie z #KolorowaRewolucjaRimmela. Przez cały luty, codziennie wybierano jedną osobę, która otrzymywała kuferek pełny kosmetyków. Zapraszam do dalszego czytania a dowiecie się co się w nim kryło.








Kuferek wygrałam w 2 tygodniu lutego, ale przyszedł do mnie dosyć szybko bo pod koniec lutego pamiętam jak odbierałam go już od kuriera. Ku mojemu zaskoczeniu nie był to kuferek, kufereczek tylko kufer, czytając regulamin nagrodę wycenili na  500 zł, ale nigdy nie pomyślałabym, że będzie to na prawdę fajny, duży, solidny kufer na kosmetyki. Dodatkowo są do niego dołączone malutkie kluczyki do zamka. Gdy otworzyłam kuferek ujrzałam dość sporo kosmetyków 





W kuferku pojawiły się oczywiście nowości czyli Szminki The Only 1, do mnie trafił odcień 510 Best of The Best oraz 110 Pink a Punch. Mogę tu powiedzieć, że gdybym ich nie wygrała to nigdy by do mnie nie trafiły, nie jestem akurat fanatyczną szminek, ale w tych się zakochałam. Kolory są na na prawdę żywe, jak i szminki cudownie pachą jakby cukierkiem, uwielbiam ten zapach. Po za tym muszę powiedzieć ze trzymają się one dobrze na ustach. 







Znalazły się również 2 błyszczyki , które są idealne do makijaże jakie nosze na co dzień.





Mamy również paletkę cieni do wykonania makijażu w brązach, róż i niebieski cień. Nie jestem akurat wielką fanką tych cieni ale używając je do codziennych makijaży, dobrze sobie radzą. Nie rolują się.






W kuferku znalazłam również podkład Lasting Finish w odcieniu 100 Ivory, który obecnie używam do makijażu dziennego i tu muszę powiedzieć, że przykrywa on moje drobne niedoskonałości i dobrze przypudrowany trzyma się na twarzy cały dzień. Kolejny podkład polecany przez wiele dziewczyn czyli Mach Perfection, nie mogłam wypróbować bo niestety trafił do mnie tak ciemny odcień, że nic nie dało się z nim zrobić. I oczywiście mój ulubiony puder Stay Matte, który używam już od paru lat, świetnie matowi twarz i nie jest on ciemny.




Trzy lakiery, które na prawdę szybko wysychają.




Trzy kredki Fioletowa, Czarna i Brązowa oraz dwa czarne eyelinery.




I na koniec cztery czarne tusze do rzęs, których jeszcze nie miałam czasu wypróbować.

A oto zdjęcie którym wygrałam 




Zdjęcie, kuferka w środku już z moimi kosmetykami 






I to już wszystko jak wam się podoba? Ja jestem na prawdę zadowolona z tej wygranej, Rimmel się postarał !


A czy wy coś kiedyś wygrałyście? 


 Pozdrawiam Izaaana :*

19 komentarzy:

  1. Gratulacje! Też bym chciała taki kuferek, hihi. To dobrze, że całość Ci się podoba. :) Ja kiedyś wygrałam kardigan z Romwe, ale szybko się zmechacił w kilku miejscach :(
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, mi w sumie nigdy się nie udało :(
    http://isabela-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj dopóki nie wygrałam tego kuferka myslałam ze takie konkursy to ściema a jednak :3

      Usuń
  3. Piękny kuferek, a zawartość jeszcze lepsza! :) Gratulacje! Też brałam udział, ale mi się nie udało :(

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale pewnie nie długo bedą organizowali coś podobnego, tylko brac udzial :*

      Usuń
  4. pieknie. super !! mi sie zawsze taki kuferek marzył hehe. gratulacje wygranej, ale moglas pokazac w srodku jak wyglada :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!Pamiętam Twoje zdjęcie:) Mi też się udało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo też pamiętam Twoje pozdrawiam, ja nadal walczę z okropnym zapachem w kuferku, czy ty tez miałaś taki problem?

      Usuń
  6. woow, rzeczywiscie pokaźna kolekcja :D
    Zazdroszczę i gratuluję!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Należało się!
    Buziaki, Chmielova (www.chmielova.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wyglada na prawdę super! Zazdroszczę wygranej!!! :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No niektórzy to mają szczęście. pozazdrościć. Gratuluję. Wszystko wygląda pięknie i choć tego nie potrzebujesz z pewnością będzie Ci dobrze służyło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kuferka ! Bardzo interesująca zawartość i z niecierpliwością czekam na recenzje poszczególnych produktów - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, faktycznie się postarali, świetna nagroda, zazdroszczę! :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej w konkursie! :)
    Zapraszam tego co widzę, dostałaś bardzo pokaźny zestaw :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę i gratuluję!

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę wszystkim, którzy wygrali :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Izaaana , Blogger