ZOEVA ROSE GOLDEN LUXURY SET, czyli moje ulubione pędzle do makijażu

Przyszedł czas pokazania zakupu bez którego moja kolekcja kosmetyków nie mogłaby funkcjonować, a mówię oczywiście o pędzlach, które dają mi wygodę mojej pracy. Pędzle marki Zoeva cieszą się niezwykłą popularnością wśród kosmetycznych maniaczek. A oto mój mój przepiękny zestaw, bez którego nie mogłabym żyć!









Zawsze używałam pędzli z Hakuro i na pewno nie mogę powiedzieć o nich nic złego, nadal używam ich dość sporo. Jednak mimo wszystko zawsze ciągnie mnie do nowości, już od dawna planowałam kupno pędzli z Zoevy, aż w końcu udało się. Zoeva oferuje nam dość duży wybór zestawów jak i pojedynczych pędzli. Ja zdecydowałam się na zakup właśnie tego zestawu. Cena wcale nie jest taka niska, zapłaciłam 259.99 zł a teraz po podwyższeniu cen przez Zoeve za taki zestaw zapłacimy 299.99 zł.








Pędzle są na prawdę dobrze wykonane z włosia naturalnego jak i syntetycznego. Praca nimi to duża wygoda. Dodatkowo do każdego zestawu dołączone jest solidne etui, które jest na prawdę praktyczne.




106 Powder Brush - pędzel do sypkiego pudru


102 Silk Finish Brush - pędzel do podkładu



110 Face Shape Brush - pędzel do konturowania



127 Luxe Sheer Cheek Brush - pędzel do 


sypkiego różu 


142 Concealer Buffer - pędzel do korektora



227 Soft Definer - pędzel do mieszania i 


nakładania cieni


231 Petite Crease Brush - pędzel do


 rozcierania cieni w załamaniu powiek


317 Wing Liner Brush - pędzel do eyelinera



Moje ulubione z tego zestawu to duży pędzel do pudru nr 106, pędzel do rozcierania cieni nr 231 oraz pędzel do konturowania nr 127, którego używam praktycznie ciągle do różu i bronzera.
Pędzle nie są tanie, ale moim zdaniem jeżeli mamy sobie nakupić dużo tańszych pędzli to lepiej będziemy zadowolone z takiego zestawu. Są to pędzle godne polecenia i na ten moment nie wyobrażam sobie makijażu bez nich.





A wy macie? Używacie?
Jak sprawują się u was?

Izaaana :*





15 komentarzy:

  1. No robi wrazenie taka kolekcyjka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zakochana w moich Hakuro ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa strasznie tych pędzli jak i tych z hakuro

    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja prezentuje się świetnie-robi wrażenie !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://liikeeme.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja Cię zainteresuje , daj znać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia masz na prawdę cudowne, mam ochotę zapisać je na komputerze. Słyszałam wiele dobrego o firmie, nawet myślałam nad zakupem czegoś od nich ale ten zestaw na 100% nie jest dla mnie - ja prawie wcale nie używam dużych pędzli.
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pędzelki *.* Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Profesjonalne pędzle :)
    A ja zapraszam Cię do mojej wyprzedaży szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają :) Ja planuję zakup jakichś fajnych pędzelków w najblizszym czasie :)
    Zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam 6 pędzli z Hakuro i tyle mi wystarcza oraz muszę dodać, ze jestem z nich bardzo zadowolona ;) O tych nawet nie słyszałam, ale wyglądają ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle świetne!!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie przykładałam wagi do tego jakich pędzli używam, ale faktycznie może czas zacząć :D
    Świetny post
    http://to-find-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten zestaw i muszę przyznać, że pędzle z ZOEVA zrewolucjonizowały mój makijaż. Mój ulubiony to 127. Nakładam nim też sprasowany róż, ale jest tak delikatny, że nie ma mowy o plamach. I idealnie wpasowuje się w kształt policzka z wyższymi kościami

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Izaaana , Blogger